Winkelwagen
Menu
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Veelgestelde vragen

Verzenden

  • Wat is de verwachte levertijd?
    Wij streven er naar het bestelde artikel nog dezelfde dag uit huis te doen zodat het zo snel mogelijk bij u thuis of op een ander afleveradres geleverd wordt. Voor het grootste deel van de artikelen geld een levertijd van 1 à 2 werkdagen, voor andere 2 à 3 werkdagen. Mocht u na een week het pakket nog niet ontvangen hebben, neemt u dan contact met ons op.   Voor klanten die vanuit België bestellen: Zodra u heeft besteld leveren wij het pakket af bij PostNL, deze partij draagt er zorg voor dat het pakket wordt afgeleverd in België. U ontvangt een Track & Trace code bij uw bestelling zodat u het pakket kunt volgen.   
  • Kan ik ook ook zien wanneer mijn pakket geleverd wordt?
    Ja dat kan. U ontvangt van ons een track & trace code waarmee u het pakket kunt volgen. U surft op uw pc, tablet of mobiel naar PostNL waar u de ontvangen track & trace code invoert samen met uw postcode. Nu kunt u zien wanneer u het pakket ontvangt.
  • Kan ik de bezorgtijd aanpassen?
    Voor het leveren van uw bestelling verwijzen wij u naar de Levering pagina.
  • Hoe laat wordt mijn pakket bezorgd?
    Voor het leveren van uw bestelling verwijzen wij u naar de Levering pagina.
  • Kan ik mijn pakket ook ophalen in de winkel?
    Natuurlijk zien wij u graag! Het is mogelijk uw pakket in onze zaak in Maastricht op te halen indien u tijdens het afronden van uw bestelling "ophalen in winkel" aanvinkt. Wij zorgen er dan voor dat uw pakket (indien voorradig) binnen 1-3 dagen klaar ligt in onze winkel. U dient dan wel de orderbevestiging en een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.
  • Hoe worden pakketten bezorgd?
    Wij zorgen er voor dat uw bestelde artikel netjes wordt ingepakt in speciaal daarvoor bestemd inpakmateriaal. PostNL zorgt ervoor dat het pakket op het juiste adres geleverd wordt.

Levering

  • Is het mogelijk een ander afleveradres op te geven?
    Ja dat is mogelijk. U kunt dat aangeven bij stap 2 in het afrekenproces. Bij "afleveradres" vinkt u "afwijkend adres" aan en vult u de desbetreffende gegevens in. Het pakket zal dan op dit adres afgeleverd worden.
  • Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet besteld heb.
    Indien u per abuis een verkeerd artikel heeft ontvangen dat u niet besteld heeft, neemt u dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op. Wij zorgen voor er voor dat u het juiste artikel ontvangt (indien voorradig). Het verkeerde artikel mag u kosteloos terug sturen per PostNl.

Bestellen

  • Heb ik een account nodig om te kunnen bestellen?
    Nee, u heeft geen account nodig om te bestellen alhoewel dat wel handig is mocht u in de toekomst vaker bij Maison Louis willen bestellen.
  • Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

    Shoppen

    Natuurlijk kijkt u op uw gemak wat voor moois Maison Louis allemaal te bieden heeft en zodra u een artikel gevonden heeft plaatst u het in de juiste maat in de winkelwagen. Daarna kunt u rustig verder winkelen.

    Klaar met winkelen?

    Indien u klaar bent met winkelen  klinkt u rechtsboven op het winkelmandje. Op dit moment kunt u nog wijzigingen aanbrengen, artikelen verwijderen of het winkelproces stoppen.

    Bestelling afronden

    Rechts onder klikt u op bestelling afronden om vervolgens een keuze te maken om u te registreren indien u dit wenst (niet verplicht) of om verder te gaan zonder te registreren. Heeft u reeds een account bij Maison Louis kunt u inloggen met uw inloggegevens.

    Betaalmethode

    Indien u nu op 'verder' klikt kunt u een keuze maken voor een betaalmethode. U kunt kiezen uit IDeal, Mastercard, Visacard of Bankcontact (Voor info over onze betaalmethoden klikt u hier.)

    Beveiligde omgeving

    Naargelang welke betaalmethode u heeft gekozen komt u terecht op de beveiligde pagina van deze aanbieder. Hier vult u de gewenste gegevens in en klikt u op "ja, ik bevestig mijn betaling". 

    Wanneer de betaling is voldaan ontvangt u een bevestiging per mail. Is dat niet het geval? Controleert u dan uw gegevens of neem contact op met onze klantenservice door op deze link te klikken.


  • Krijg ik altijd een orderbevestiging?
    Ja, u ontvangt altijd een orderbevestiging. Zodra u  een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u vrijwel direct een ontvangstbevestiging in uw mailbox. Zo niet, controleert u dan eerst uw gegevens of neem contact met ons op. Via deze link verwijzen wij u door naar onze klantenservicepagina.
  • Ik heb geen bevestiging gekregen in mijn mailbox?
    De bevestigingsmail wordt automatisch verstuurd. Heeft u hem niet ontvangen? Geen paniek! Kijkt u ook even in het postvak ongewenste mail (Spambox). Staat de e-mail daar niet in? Wellicht heeft u dan misschien een verkeerd mailadres in gevuld? Als dat zo is kunt u het beste even contact met ons op nemen. Als u op deze link klikt verwijzen wij u door naar onze klantenservicepagina.
  • Kan ik mijn order ongedaan maken?
    Zolang uw order bij ons nog niet is verwerkt kunt u de order ongedaan maken door telefonisch contact met ons op te nemen. Indien u 's avonds de order geplaatst heeft, kunt u het beste direct 's morgens bellen met onze klantenservice. Wij zorgen er dan voor dat de order uit het systeem gehaald wordt en er geen kosten worden berekend. Is de order eenmaal verwerkt en onderweg kan dat niet meer ongedaan gemaakt worden.

Betalen

Divide

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.